برترین بازی اکشن موبایلی یعنی کانتر 2

کاربر بلاگیکس · 17:22 1400/08/05

حالت های مختلف این بازی به شما این امکان را می دهد تا در نقش مامور ضد تروریست، تروریست و حتی یک زامبی ظاهر شوید و از قابلیت های بازی لذت ببرید. شما در این بازی رهبر یک تیم 8 نفره خواهید بود که با توجه به استراتژی های شما حرکت می کنند تا به هدف تعریف شده در بازی برسند، پس باید سلاح، محیط و استراتژی خود را با دقت انتخاب کنید.

شما می توانید این بازی را به هر دو شکل انفرادی و گروهی نیز بازی کنید. در حالت بازی انفرادی نیازی به اتصال به اینترنت ندارید، اما برای رقابت گروهی حتما باید آنلاین باشید.

این بازی طیف وسیعی از سلاح های کوچک و بزرگ را به شما ارائه می دهد تا بر اساس نیازتان در مراحل مختلف از آن‌ها استفاده کنید. معمولا سلاح های متنوع جذاب ترین ویژگی یک بازی تفنگی هستند و این بازی نیز به این موضوع بسیار توجه کرده‌است. در این بازی 134 پوسته متفاوت برای اسلحه های مختلف در نظر گرفته شده که می توانید به سلیقه خود یا بر اساس محیطی که در آن بازی می کنید، پوسته مورد نظر را انتخاب کنید.

شما همچنین در این بازی 30 نقشه از مکان های مختلف را خواهید دید تا از بازی مداوم در یک محیط تکراری خسته نشوید. یکی از نکات جالب توجه در مورد این بازی، پشتیبانی آن از 10 زبان زنده دنیاست (البته فارسی در بین این زبان ها نیست) که باعث می شود کاربران از زبان ها و فرهنگ های مختلف بتوانند ارتباط خوبی با این بازی برقرار کنند. به طور کلی اگر از علاقمندان به بازی های هیجانی و اکشن هستید بازی به خوبی از پس برآورده کردن انتظارات شما بر می آيد.

توجه داشته باشید که برخی ویژگی های این بازی مثل انتخاب رنگ اسلحه یا تغییر پوسته آن فقط به صورت آنلاین در دسترس است و در نسخه آفلاین وجود ندارند.

ویژگی های این برنامه:

 

- دارای بیش از 30 نقشه از مکان های مختلف

- امکان بازی به صورت انفرادی

 - امکان رقابت گروهی به صورت آنلاین

- گیم پلی (Gameplay) جذاب و هیجان انگیز

- ابزار و سلاح های بسیار متنوع

- امکان طراحی اسلحه ها به شکل دلخواه

- پشتیبانی از 134 پوسته برای سلاح ها

 - 9 حالت (Mode) مختلف برای بازی

 

چند محیط در بازی وجود دارد؟

بازی 12 محیط مختلف از جمله : آفیس – زمستان – صحرا و خانه دارد که بسیار متنوع هستند و این امکان را به شما می دهند که توانایی خود و تیم تحت رهبری تان را در محیط های مختلف بسنجید. هرکدام از این محیط ها چالش های جدیدی را برای شما به وجود می آورند که باید با استفاده از تنوع زیاد اسلحه و ابزارهایی که دارید به این چالش ها پاسخ دهید.

 

آیا این بازی دو یا چند نفره هم می شود؟

بله. این بازی دو حالت Single Player (تک نفره) و Multiplayer (چند نفره ) را برای کاربران در نظر گرفته است. البته باید متذکر شد که حالت بازی چند نفره فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است و شما نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

 

آیا بازی به صورت آفلاین هم انجام می شود؟

بله. این بازی به هر دو شکل آفلاین و آنلاین قابل اجراست، بنابراین اگر برای اتصال به اینترنت مشکل دارید Special Forces Group 2  بازی کاملا ایده آلی برای شما در حالت آفلاین است.

 

بازی کانتر۲ چند حالت بازی (Mode) دارد؟

این بازی به طور کلی 9 Mode دارد که این حالت ها عبارتند از: Bomb Mode – Capture the Flag – Resurrection – Classic  و  Knives - deathmatch - Arms Race - Sniper- Zombie Mode.  به طور مثال در حالت Zombie Mode شما به جای نبرد با تروریست ها مشغول جنگ با زامبی ها خواهید شد و یا حتی می توانید خودتان در قالب یک زامبی به ماموران حمله ور شوید.

 

بازی Special Forces Group 2 دیتا دارد؟

بله. از آن‌جایی که این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و در طراحی گیم پلی و جلوه های صوتی و بصری آن به جزییات بسیار توجه شده است، شما برای اجرای بازی به بهترین نحو ممکن ، نیاز به نصب دیتای بازی هم دارید. البته مایکت دیتای بازی را به صورت اتوماتیک همزمان با دانلود بازی برای شما نصب می کند.

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.