بازی محبوب گارنا فیری فایر

کاربر بلاگیکس · 17:26 1400/08/05

قلیم ها و محیط های متنوع نیز یکی از ویژگی های جذاب این بازی برای کاربران است. اگر قبلا نسبت به دانلود کلش اف کلنز اقدام کرده باشید مسلما با بازی های آنلاین آشنایی دارید، البته کلش یک بازی استراتژیک و فری فایر از بهترین های سبک بتل رویال به شمار می رود. نبردهای شما ممکن است در هر کدام از این محیط ها اتفاق بیافتد. این بازی در واقع نبردی آنلاین به معنای واقعی کلمه است بنابراین قبل از هر چیز به دنبال سلاح باشید و سعی کنید در مبارزه ها شرکت فعال داشته باشید. 

بعد از کشتن حریفان تان سلاح ها و آیتم های به درد بخور آن‌ها را بردارید و در نهایت آخرین کسی باشید که در جزیره باقی می‌ماند. مبارزه با 49 کاربر دیگر به صورت آنلاین وقتی 50 نفر در یک جزیره باشند که همه برای بقا مبارزه می‌کنند و از طرفی جزیره هم مرتب کوچک و کوچک تر می‌شود، پس باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید! با تشکیل گروه های 4 نفره شما می‌توانید با سه کاربر دیگر متحد شده و با تشکیل یک گروه 4 نفره شانس خود را برای پیروزی افزایش دهید.

اعضای گروه شما حتی می‌توانند به صورت اتفاقی انتخاب شوند. در این حالت هر گروهی که بتواند تا آخر بازی زنده بماند برنده است. محیط این بازی نیز به قدری وسیع است که از گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد. گرافیک بازی سه بعدی است و با در نظر گرفتن کوچکترین جزئیات طراحی شده است. محل های مختلفی نیز برای پنهان شدن وجود دارد: شما می‌توانید میان علف ها، پشت درخت ها و حتی در گودال ها پنهان شوید. اما همانطور که می دانید اسلحه ها هیجان انگیزترین بخش بازی های تفنگی به شمار می روند، فری فایر نیز با در نظر گرفتن همین موضوع تفنگ های جذابی را برای کاربران طراحی کرده است.

با نصب وسایل جانبی همچون دوربین با قابلیت زوم 8 برابر روی تفنگ تک تیراندازتان نیز می‌توانید از راه دور به حساب دیگران برسید! هر سلاحی در این بازی یک سری وسایل جانبی هم دارد که عملکرد آن را بهتر می‌کنند و در جاهای مختلف بازی پنهان شده اند که می بایست پیدایشان کنید.

اگر از سلاح مناسب و وسایل جانبی مناسب برای هر موقعیتی استفاده کنید می‌توان گفت تقریبا در هر نبردی پیروز خواهید شد. اتخاذ یک تاکتیک جنگی مناسب تقدیر شما را در دستان خودتان قرار می دهد! سعی کنید همیشه از یک تاکتیک جنگی مناسب استفاده کنید؛ در مواقع لازم دشمنان تان را تعقیب کنید؛ در جاهای مختلف سنگر بگیرید یا حتی زمانی که سوار ماشین هستید برای دشمنان تان رجز بخوانید! انتخاب با شماست. شما از کدام تاکتیک جنگی استفاده خواهید کرد؟

چگونه در گارنا فری فایر لباس و آیتم بخریم؟

در قسمت فروشگاه آیتم های زیادی وجود دارند که می‌توانید بخرید، اما اگر کمی صبور باشید سازندگان تخفیف ها و رویدادهای مختلفی را برای آیتم های بازی قرار می‌دهند که می‌توانید با قیمت مناسب‌تر آن ها را خریداری کنید.

 

چطور زودتر از دیگران اسلحه پیدا کنیم؟

قسمت های مختلفی در نقشه های بازی حضور دارند که غنی تر هستند و سلاح های زیادی در آن ها وجود دارد، سعی کنید استراتژی مناسب خودتان را در بازی پیدا کنید.

 

آیا می‌توانیم اسم خود را در بازی گارنا فری فایر عوض کنیم؟

یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را مشغول کرده این است کهِ چطور اسم خودمان را در بازی گارنا فری فایر عوض کنیم. سعی کنید در ابتدا با یک نام مناسب وارد بازی شوید، اگر خواستید اسمتان را عوض کنید باید از جم (الماس) که در درون بازی وجود دارد استفاده کنید، این الماس ها کمیاب هستند و خیلی راحت بدست نمی آیند.

 

پابجی موبایل بهتر است یا گارنا فری فایر؟

طبق گزارشات کاربران، مصرف سخت افزار و اینترنت در گارنا فری فایر نسبت به پابجی موبایل بسیار کمتر است و بهینه سازی این بازی نسبت به سایر بازی های سبک بتل رویال بهتر است.

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.